Ja och alla andra..

Hahaha jaha då har ja oxå som alla andra skaffat blogg :P
Trevligt trevligt :)
Meningen var att jag tror det är lättare att hålla ordning och skriva uppdateringar här än på hemsidan...
Lite roligare oxå!

Så nyheterna uppdateras här, sen kommer resten vara kvar på hemsidan!

På tal om något annat börjar ja få lite lätt panik när jag tänker på att det endast är bara dryga månaden kvar tills jag tar studenten. :S
Jag kommer sakna underbara Forshaga något enormt och inte tala på alla fantastiska vänner jag har!!!
Fan ni är ju spridda över hela sverige för mig :'/
Usch ja, vet inte va ja ska säga... Kommer bli jättejobbigt :(
Ni är ju allt för mig tjejer <3

Dock får man se vart man själv tar vägen till hösten... Har sökt både högskola och universitet runt om i sverige. Samt att ja tänkt söka jobb så mkt det går. Sökte bla till Karlstad (a) är ju lite väl kär i Värmland asså :P
Spännande, samtidigt läskigt att helt plötsligt stå på egna fötter.. :S

Imorgon bär det iaf väg till Forshaga :) Nu kommer jag inte hem till öa något förän till sommaren...

//Madde

Kommentarer
Postat av: Amanda

Woho Madde har en blogg!! :D Håller med dig också om att paniken kommer krypande om studenten... Jag vill inte lämna forshaga!!!

2009-04-17 @ 16:40:06
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0