Mycket har hänt

Hej på er allihop!

Tråkigt att  jag inte kunnat blogga på länge nu men de har hänt så mkt i mitt liv just nu... Förra veckan gick min morfar bort och det har gjort att mina krafter har sjunkit till en lägre nivå, samt att vi alla sitter på en stor press nu eftersom vi ska lämna in ett examenarbete i hundavel som avgör vårt betyg och eftersom det är något man tycker är kul o intressant vill man ju gärna ha det bevisat att man kan det ämnen, så mkt tid till att sörja och plugga är min vardag nu...
Sannie kom även i bråk i lördags och är rejält mörbultad, men igår åkte vi in till solstadens smådjursklinik och en djursjukvårdare som jag känner, kollade över Sannie och sa att jag skulle avvakta och tänka på att hon har blåmärken över i princip hela nack-och halspartiet...
så vi fortsätter att kämpa oss igenom vardagen...

Ha de
Madde

Kommentarer
Postat av: Anneli

Usch.. Det var ingen rolig läsning. :-( Hoppas det går bra med Sannie och ditt examensarbete!

Kram Anneli och Poppe

2009-04-29 @ 19:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0