Träning i stallet

Vaknade tidigt i morse... Skicka sms till Lina o fråga om hon är med på att dra ner till stallet och träna hund idag :)
Hon tyckte att det lät som en toppen idé ;D
Så vi stack ner, börja med att sätta oss vid datorn för o kolla mail och självklart facebook :P
Sen gick jag ut och gjorde upp en bana, framför allt för att träna på blindbyten :) det passar sig skitbra i min och Sannies träning! Hon får mkt bättre sug på nästkommande hinder och jag lär mig att byta vid rätt tillfälle. Helt enkelt kanon!!
Stumpan min gick bra idag, gjorde några härliga rundor..

Sen tog jag ut Lina´s husky och testa lite, de va rätt skoj faktiskt. Tjofaderittan va gla hon blev när hon kom ut på agilityplan, fick ett tokrace och flög över tunnlar och hopphinder... hihihi men sen blev de lite mer "träning" vi testa på några hinder och sprang genom tunnlar istället... :)

Men nu blir det plugg plugg plugg, för imorn drar skolan igång igen och endast 6 veckor kvar till studenten... :S
Så nu blir de hårda tag och se till att allt blir klart innan den 22 maj!!

Tjing ;)
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0