Bilresa, del I av A1:an, dubbelrapprutt, tha tha tha...

Tjofaderittan vilken helg! I fredags satte vi Team Lundin oss i bilen för att bege oss till Team Brundin i Vintrosa. För under lördagen och söndagen väntade två heldagar på Örebro BK för utbildning. Äntligen är vi på G med vår agilityinstruktörsutbildning (A1an). Vi skulle få bo hos Camilla och Gudrun under helgen och det tackar vi hjärtligt för. Alltid lika trevligt! :)
Första helgen på A1-utbildningen vart helt okej! Man lär sig alltid något nytt och sattes in i olika diskussionsövningar m.m. som ger en hel del funderingar. Något att ha med sig hem och tänka på. Bra att även kunna bolla lite idéer fram och tillbaka med andra agilitytokar :P Så jag är hittills väldigt nöjd med utbildningen och väntar med spänning till nästa gång. ;)
Tack till ÖBK och Camilla m.fl. Nu har verkligen agilityinspertionen sats igång, som jag hoppades på!

Får även tacka vårt trevliga sällskap som har stått för mat och tak över huvudet. Ni som läsare ska veta att vi blivit bjudna på en sådan fantastisk mat, jag tror aldrig att jag har ätit så god mat! Gudrun är en hejare på det där med matlagning. Sen har jag haft grymt roligt, framför allt igår, lördag skrattade jag så mycket så att tårarna kom! Herregud vad lite vin och livlig fantasi kan leda till x)
När Gudrun berätta om lilla Pandora som kör dubbelrap/prutt, rapar när hon hittar kantareller och allt vad som hittas på viker jag mig dubbelvikt och kippar efter luft HAHAHA!
Eller när Gudrun förvandlades till "Magic-Gudrun" * tha tha tha * Äsch de går inte och förklara, jag minns bara att jag skratta och skratta och åter skratta. Det ligger en mobilinspelad filmsnutt på min mobil och den kommer sparsamt förvaras där! Inge youtube åså... eller? :P
Ja, mycket har hänt i helgen, men jag är lite för trött för att nämna allt, har ju vart vaken sen sju i morse och sen hållt igång med agilityn hela dagen, sedan kört 3,5 timme hem. De tär en del.. så nu ska jag göra det kroppen ber om mest = SOVA!

Go natt folket! Kul att just du läser min bloggis :)
Det glädjer mig, TACK!

Kommentarer
Postat av: Sickan

Är ödmjukt tacksam om jag slipper trolla på Youtube;)



/Gudrun

2009-11-16 @ 18:10:08
URL: http://fundera.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0