Opepp på allt!

Mikaela var här igår. Hon trodde inte att Sannie hade några valpar, eventuellt en.
Just nu är jag rätt opepp på allt! Jag har längtat så efter en valpkull efter min älskade Sannie och nu verkar det som om det inte kommer ske... *suck*
Om det inte blir någon förlossning förens på Onsdag så kommer vi åka in till veterinären. Antingen för ett ultraljud eller röntgenbild.
Men flytningen hon har är helt normal, men antydningar till sparkar är små. Mikaela tyckte hon kände en igår, men den var otydlig och kändes "djupt inne". Men men, just nu får vi bara vänta och se vad som händer och jag håller mig väl uppdaterad med hennes temp som tas nu 3 gånger per dag. Hon ligger runt 38.
Igår började hon flämta en del, men det avtog efter cirka en timme. Inatt har hon kraffsat och "naggat" i hennes korg. Själv kunde jag inte somna förens typ halv två.
FÖR mycket i huvudet nu! Allt med valparna, slutprov, A1:an, jobb och ... ja ni vet vem :/
Blä, för oflyt i livet!!

Mickan kommer hit idag igen, mest för att tjöta lite :P Just nu bor vi tio minuter ifrån varandra och annars typ 6 timmar :P Då är det bäst att passa på att ses. Får även träffa "min" underbara vilding PUMA! Gud vad jag har saknat henne, lilla tokhund!

Men ni vet ju hur läget ligger till just nu, om det inte blir en sheltievalp är jag öppen för förslag till en något annat nytt.
En ny ras? Samma ras? Stort eller litet? Kennel? Kombination?
Kom med förslag och tips, jag är öppen för allt!

Kommentarer
Postat av: Anna M

Hej Madde!



Låter ju skumt att hon inte börjat valpa ännu! Men det kan ju faktiskt dröja lite till:-) Hoppas att det kommer några puppisar under natten nu:-) Vi har ju annars kvar en tik till salu (inte Blizz dock..). Hon finns i Bollnäs just nu på miljö-och socialträning... Ha det bra/



Kram Anna M

2009-11-02 @ 22:08:01
URL: http://www.kennelprosport.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0