Lite kort sådär..

Hej hej hallå!
Nu är man på hemmaplan igen. Måndag, en ny start på denna veckan.
I helgen har det varit sista helgen på intrultörsutbildningen, lika bra som helgen där innan. Intressanta diskussioner, föreläsningar, god mat och trevligt sällskap. Nu sitter jag och skriver provet som vi fått med oss hem som sedan ska skickas in och rättas av Camilla.
I går kikade vi lite kort på Jaakkoturn, hoppas de blir mer sånt i mars ;)

Idag har jag och hundarna vart i Henån och promenerat där =) Fystränat Sannie lite grann, skall göra upp ett fys och muskelschema till henne hade jag tänkt. Hon är i dålig form nu, seg efter dräktigheten och fet efter allt tjuvande.
Nu alldeles strax ska jag köra bror till fotbollsträning, avslutning idag. Skulle vart på styrelsemöte idag, men det verkar vara inställt..? TYPISKT, så fort man har nått o ta upp och diskutera så inställer dem mötet!
Inget o göra, blir väl nästa vecka då kanske...

Gudrun, om du läser detta? Vad hette norrmannen med mallen? * Nyfiken *:P 

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sickan

Hej,



tack själv för en trevlig helg!



Norrmannen heter Jan Egil Eide.



Hemsida: http://agilitymalle.no/



Kolla också hans silverlopp på VM i Helsingfors 2008. Den banan är INTE lätt!



http://www.youtube.com/watch?v=KwiezTZAf-E



/Gudrun

2009-11-30 @ 19:50:38
URL: http://fundera.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0