En jobbig dag..

Har inte så mycket och skriva om.. Har jobbat idag 8.30-15.00 det gick bra, öppna butiken för första gången i mitt liv PLUS att jag var helt ensam, så jag var riktigt stolt när jag insåg att jag hade klarat det, galant! ;)

Men idag är jag lite depp :/
Har fått tillbaka mitt Forshagalängtande, det är jobbigt :(
Jag vill så himla gärna dra tillbaka tiden, jag vill ha de som vi hade de förut... Jag vill inte att mitt liv ska se ut såhär, såsom de gör nu :S Jag vill hitta tillbaka till mig själv, vara lycklig igen!
Denna hösten har vart den värsta jag någonsin varit med om. Jag har behövt bo långt långt ifrån mina bästa vänner - mina systrar, det kom inga valpar som jag väntade, jag har blivit otroligt sårad av en person som jag älskar över allt annat, vi har genomgått en jobbig flytt, jag har inget jobb... m.m. Jag möter bara motgång på motgång. Inget får mig att vilja leva dagen, inget får mig att vilja försöka.
Sanningen är att jag inte vågar ta mig någonstans, för jag vill inte bli själv, jag vill inte leva ensam. Jag vill leva tillsammans med mina bästa vänner, det finns inget annat som betyder så mycket för mig som dom gör!
Ush, nu kommer alla tårarna oxå.. jaja de visar bara att det ligger känsla bakom det jag skriver.

Klockan är mycket och ännu en natt där jag gråter mig till sömns! :/

Psst. tror även jag håller på o bli sjuk, känner mig febrig och väldigt illamående! F*n, har ju inte tid med att bli sjuk nu * suck *

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag känner igen mej mycket väl angående att längta tillbaka till Forshaga! Första året efter studenten var värst. Man saknade verkligen vännerna, alla likasinnade som man delade vardagen med... Saknaden finns fortfarande kvar... Vi får väl begära HUND-KY..?!

Spännande att se vad det blir för ännu en hund hos dej! :-)

2009-11-09 @ 10:59:18
URL: http://annelishundliv.dinstudio.se/
Postat av: Amanda

Gumman då :( Önskar att vi bodde närmare varandra så jag kunde stötta dig och trösta dig!! Men du kommer klara dig igenom allt det här och sen kommer du må bättre än någonsin! Vi ses sen till stora stockholm vi får tänka framåt på det!! <3

2009-11-09 @ 11:16:29
URL: http://tindrelin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag håller med Amanda, önskar inget mer än att vi va nära varandra så vi alltid fanns där för varandra, det gör vi ju förstås (finns där för varandra alltså) men inte på samma sätt. Vi får verkligen försöka se framåt och längta efter det som kommer, då vi träffas igen! De kommer snart medgångar också, efter regn kommer solsken! <3

2009-11-09 @ 12:19:29
URL: http://sofiekans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0