Hua, slutprov och en dag med vardagssysslor

Är det någon frukt jag älskar lite extra mycket så är det ananas, kunde inte låta bli att köpa mig en burk ananasskivor på ICA idag :P Så nu sitter jag och äter ananasringer direkt ur konservburken (hur normal får man vara?) Aja, gott är det iaf!!

Gaaah sitter framför miljoner papper som handlar om bruks, frågor, resultat, övningar, räkneuppgifter, regler m.m. Kan ju bli tokig på sånt här! Det är nämligen dags för slutprov idag :S IDAG!! Jag känner mig inte alls väl förberedd på detta! * suck *
Plugga, plugga, plugga nu! Inte sitta framför datan o skriva blogg?! MADDE!!! :@
Sen plus det där är det en hel del som skall göras till A1an :S Shit shit shit! Nu är de nog dags att man lägger på en rem så man kirrar detta!

Idag har det förövrigt inte hänt så mycket, vart hemma o grejat en del, hjälper mamma med att dammsuga, tvätta, hämta barnen, laga mat, se till att doggarna får sin dagliga aktivering och föda m.m.

Ska börja planera resan till HUND2009 =D Ååååh va kul det ska bli! Träffa mina underbara vänner igen samt två heldagar på mässan ;) Utställning, agility, lydnad, freestyle, JH och massa massa mer!
Längtar!!! 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas det går bra på provet!! Jag längtar som bara den till hund 2009!! Ska bli så sjukt kul att träffa alla igen :D

2009-11-18 @ 19:08:45
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0