O som i olyckligt kär

Syster fick ingen modell idag iochmed det blev det ingen shoppingrunda med mig 'trist'
Kunde väl egentligen ställt upp om jag inte nyligen hade klippt mig, för kortare än såhär vill jag inte ha det. Så idag blir det absolut ingenting att göra... Fasen då, jag måste köpa nya kläder plus att jag MÅSTE börja handla julklappar snart 'suck'
Pappa ringde mig och fråga om jag ville åka med till Thailand den 20 nov-5 dec, väldigt kort varsel, men ändå! F*n va gött o få komma bort ett tag. Men ville ju inte åka själv, skicka ut sms till alla vänner igår, det var väl ingen som direkt fastna på mitt förslag (vilket jag kan förstå). Sen kraschar de totalt med min instruktörsutbildning, inge bra! Men vi får se, inget bestämt ännu!

Jag har en konstig känsla inom mig, jag kan på ett sätt inte förklara den.. Men det är en stark vilja som styr. Jag vill verkligen gå vidare och börja om på nytt, men jag måste få verktygen till det! Ett nytt jobb, nya kläder, nytt hem m.m. Jag vill klara mig själv, vill inte vara som en parasit som lever på andra. Jag vill bli lycklig och trivas med mig själv!

Igår berättade en vän något för mig som jag verkligen inte ville höra. Det gjorde mig så ledsen och jag vet inte längre vad jag ska tro om honom..? :(
Kär vad ju det sista som jag ville bli, varför blev det såhär? Hur f*n kunde allt börja? Varför gör han såhär med mig? Vi som skulle vara vänner, beter sig vänner så? Eller är det bara jag som är naiv och fruktansvärt kär?
Även om jag försöker, så finns han ju där hela tiden! Han försvinner ju inte! Han lever i mina tankar, i mitt hjärta, överallt! Jag trodde allt skulle bli bra, att allt skulle lösa sig tillslut. Jag tror och lever på hoppet, att du en dag ska förstå hu mycket jag ... dig! Du har tagit mitt hjärta, vem har tagit ditt? </3

when you just wanna lay down and die


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

Ja preis, men frågan är om mitt foder räcker tills stora sthlm :O ;) Men jag funderar på magnusson faktikst, vet du något om dom? :)

2009-11-11 @ 22:01:43
Postat av: Camilla

Kul att du hittat in på vår hemsida. Den är inte färdig än, har inte riktigt haft tid att sitta och skriva. Det är mest Anne som jobbar med den. Synd att det inte blev några Sannievalpar, jag trodde verkligen att hon var dräktig och skulle få en eller två valpar, hon var så bred över ryggen även om hon inte var tjock om magen. Varesej du parar om henne eller om du tänker skaffa någon annan hund så hoppas jag det går bra för dej och önskar dej all lycka :-) Titta gärna in fler gånger på hemsidan. Jag lägger nog ner bloggen sen när jag kommit igång att skriva mer på hemsidan. Vi har lagt din blogg på länkar, hoppas det är okej. Kram

2009-11-12 @ 18:44:23
URL: http://semlaskorg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0