Vilket kap jag har gjort idag!

Uj uj uj, vart på torp o shoppat loss lite :P Inte till mig själv, utan till våra fyrbenta =)
Jag har köpt nya stålburar idag. 2 stycken medium (passar till kleinarna och Sannie), 2 stycken large (till Minuz och till morbrors Pumi :P) 1 styck X-large (till Novan). Sen blev det lite annat kul såsom: 6 rullar bajspåsar i rosa, blå och lila färg * kul *, 3 kg levergodis, en pipande gul mjuk rolig anka till PirAyan ;) Sen köpte jag några fler gosedjur som jag köper in för klubben till priser vid tävlingar. ÅH världens stoltaste matte stegade ut från Djurmagazinet! Älskar att skämma bort mina små odjur! =D
Men det roligaste av allt var att allt gick på 1275:- Så mycket jag fick för det eller? Ett rikitigt bra köp! Jaja, när djurmagazinet har kampanjerbjudande är det svårt att hålla mig där ifrån.

Sen blev det en snabb sväng hem till mormor som bjöd på lunch. Sen skulle hon vidare till en väninna, så jag tog hundarna och gick ut på en härlig höstpromenad (mormor har Nova o Ruzzin just nu -> löper och jag hade Sannie och Aya med mig) Jag & flickorna <3

Sen bar det iväg hemåt igen, väl hemma började jag röja lite för snart är det dags med adventpynt =D
Ikväll ska vi ha en riktig myskväll med familjen. Vi ska äta lite gott och sen se på Harry Potter halvblodsprinsen.
GAH vad jag har längtat efter att få se den, ETT MÅSTE!

Måste fortsätta greja. Föresten, det har vart fint väder idag! Whoho, me like ;) Hoppas på fint imorn med, då kanske man kan dra ut o fota lite =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Men shit vilka kap, LYX :)

Ja Madde snart är det dags för allt julstök, det kommer bli en tuff tid innan jul, jag är ju van vid våra glöggmys kvällar, dom kommer inte vara desamma utan dig & Sannie <3

2009-11-24 @ 16:10:51
URL: http://www
Postat av: Amanda

Ojoj inte illa det var ett riktigt kap ;) Men du får spara lite till stora stockholm också ;)

2009-11-25 @ 11:08:26
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0