"Det tyder på valpar"

Haha får rätta till gårdagens blogginlägg lite grann :P
Yvonne kom som sagt igår och hon hann knappt innanför dörren innan hon sa "Hon är dräktig, det syns!"
Hon kände lite på henne och sedan sa hon "Hon har ingen midja och jag tycker hon är spänd, det tyder på valpar. Har hon gått upp i vikt? Eller har du mätt henne runt magen?"
Jag svara att jag har vägt henne det senaste och att hon har gått upp ett kilo sen hon parades.
Ja, sa Yvonne. "Då kan du nog beräkna valpning om ca 20 dagar"

Iiiihh =D
Nu känns det mer än ganska klart :P Håhå, ni ska bara veta hur lycklig jag blev när Yvonne sa att hon också trodde på valpar.
Kanske var de det testet på Facebook menade [ 99% lucky today ] xD HAHA

Tidningar börjas samlas ihop, mormor är flitig och samlar åt mig, sen skulle även Carin (grannen+träningskompisen) samla, Caroline (mammas kompis) och jag själv förstås. Kom faktiskt på igår att åka till tippen - tidningscontainern är ofta väldigt full på Timmerhult, kanske man kan åka dit och fylla några papperskassar, varför inte?

Igår vart jag iallafall på Odens bildelar och fick köpt mig nya vindrutetorkare + lampa då mitt halvljus slocknat på vänster sida *suck* över 400:- på det!! Hatar sånna utgifter, dom är nödvändiga men grymt trista att lägga pengar på. Så idag ska jag åka till Henån och se om Mias gubbe Gunnar kanske kan hjälpa mig med att montera på detta nya och sen ta sig en kik på min skitbil. Ja, just nu bråkar den med mig rätt rejält :S Vill inte alltid starta på morgonen samt att det låter åtahelvete när man vrider på ratten :S
Värt att kolla upp iallafall! Säkert massa pengar som kommer gå åt på de med...

Idag är en ganska fullspäckad dag, jag ska:
Duscha, gå ut med hundarna, gå till Carin, åka till Henån, hem igen, gå ut med hundarna, laga mat,
plugga, packa, gå ut med hundarna osv osv
Sen kommer jag väl stupa i säng :P

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jaaaa!!!! Småttingar i magen!! :D Jag tror inte heller att det blir Gunvald jag skrev bara upp alla förslag som kom :P Jag tycker också att vanliga namn kan vara fint men jag tror ändå att det lutar åt ett enkelt men ovanligt namn... Frågan är bara vilken :P Men det var det som jag gillar med Lexus att det är rätt enkelt men ändå så vet jag ingen annan hund som heter det :) Men jag lär hinna ändra mig några gånger till :P I slutändan så får vi helt enkelt se vad för nåt som passar den lille skiten :)

2009-10-15 @ 11:38:31
URL: http://tindrelin.blogg.se/
Postat av: Sofie

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VA SPÄNNNANDE!!!! :D ush för tråkiga utgifter!! Snart ses vi gumman!!! :D

2009-10-18 @ 12:31:39
URL: http://sofiekans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0