I väntans tider, med älgjakt och mys...

Hua, nu känns det verkligen som om hösten är här. Första oktober idag och kylan kryper sig fram.
Händer väldigt lite i mitt liv nu för tiden.. Går i väntans tider på att kunna se några dräktighetstecken på Sannie.
Jag och mamma kollade idag, men de är svårt. Försöker känna lite lätt genom att stryka Sannie över magen, men kanske man inbillar sig för mycket, man vill ju så gärna att det ligger små krabater där inne och växer... Så jag får återkomma senare. På söndag är det iallafall 5 veckors sen vi var och besökte Snapsen :P

Just nu sitter i soffan och kollar på min jaktfilm som kom på posten idag =D Trevligt trevligt, i passande tider oxå, självklart en älgjaktsfilm :P

Sannie hoppa upp i soffan oxå, nu är det mysdags <3 Min lilla docka!

Kram på er 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag håller tummarna stenhårt för att det ligger småttingar i lilla magen! Tindra hälsar till sin enda och bästa kompis :)

2009-10-02 @ 11:45:42
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0