Bli lite lätt galen..

Ojoj! Blizz är fortf till salu, kolla på Annas hemsida (http://kennelprosport.se/) idag då hon har lagt ut film på henne när hon är på jakt efter en liten skinnbit :P Ååååh söta små bebisar!!
Förbaskat hur man kan förälska sig så i en liten valp som man egentligen inte vet speciellt mycket om, kärlek vid första ögonkastet (de samma som hände mellan mig och Sannsibus).
Jaja de är farligt de där med valpar :P Man kan ju bli lite lätt galen på att vara valpsjuk. ;)


Idag har jag klippt bort Sannies "byxor" och klippt bort lite päls runt juverna så det blir lite lättare för valparna att komma ut och ta sig fram till maten ;) Mamma tyckte det var vansinnigt, men jag tyckte faktiskt det var bra!
Dock ser det lite roligt ut, hade kunnat ladda upp en bild. Men de får bli en annan dag :P

Mamma är iväg och buggar just nu och barnen är hos Sven. Jag och Josefin ensamma hemma, lungt o skönt! =)

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0