Om att bränna 1000:- på mindre än en timme och att ge all sin kärlek...

Idag ringde Carin mig och fråga om jag skulle hänga med till Rödets gård och handla lite och det neka inte jag till :P
Köpte ett hundhus till den nya hundgården och några tuggisben till Aya (hon håller just nu på att tappa sina canintänder) så de kliar rejält i munnen på lilltösa ;)
Sen åkte vi till Henån och åt lunch och sen skulle Carin göra några snabba ärende och då passa jag på att gå in på ICA och köpa frimärken så jag får iväg mina jobbansökningar =)
Tänk hur mycket pengar man kan bränna på mindre än 1 timma :P 

Inga valpar idag heller, mamma sa dock att hon hade bäddat lite lätt i morse, men inget mer nu under dagen...
Åhh va man kan längta då till dagen D. Nu ligger Sannie brevid mig i soffan med sitt huvud lutande mot mitt bröst, är så glad över min lilla skrutta! Kan inte sluta berömma min otroligt fantastiska hund! Jag bryr mig inte om att folk/vänner tycker hon är en ful och fjantig liten skithund. För mig är hon bäst!! Min absoluta favorit som gör allt för mig och alltid finns vid min sida när jag vaknar, ingen är så trogen som ens hund.
Det tänker jag på ofta hur ska jag kunna älska min nästa hund lika mycket som jag älskar Sannie? Hur funkar det? Sannie som är mitt allt, Sannie får all min kärlek. Hihi de är nog inte så svårt som jag tror, kärlek tar nog aldrig slut utan finns där till allt och alla.

Nä, nu ska jag ut och sätta ihop hundhuset, sen blir det väl till att kratta löv (kul? NOT!)


 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sannie är bäst och absolut inte ful eller fjantig!!! Hon är min favorit bland alla hundar som inte är mina :) Sjukt charmig är hon!!!

2009-10-29 @ 19:47:36
URL: http://tindrelin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det är väl inget att tacka för säger ju bara vad jag tycker :) Hon är en super härlig hund!

Nja jag velar fortfarande :P Men förhoppningsvis så ska jag iväg nästa vecka och hälsa på den lille skiten jag hoppas jag kan se lite på honom vad han passar i då :)

2009-10-30 @ 11:05:55
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0