Rask i spåret och på 36:e dygnet

Blä helt slut just nu.. Vart i "skolan" idag, seeeegt var det! Sen hem o greja lite, sen har jag kört Samuel till fotbollsträningen, raskat runt på elljusspåret, hem igen, grejat lite, åka och hämta Samuel ojojoj... Så nu sitter man här, helt sliten och trött!

Lite uppdatering från Sannies dräktighet:
Igår Söndag gick hon in i vecka 5, alltså borde det inom kort börja synas lite... Imorse sa mamma att hon tyckte att Sannie uppträdde lite illamående. Hade käkat gräs o var lite hängig. Jag märkte inga större "illamåendestecken" på henne, dock har hon vilat och sovit i princip heeela dagen! Kanske oxå kan var ett tecken??
Sen tycker jag att hon är bredare och mer spänd över lilla magen =) Juverna blir även lite rosa vid beröring vilket skall vara ett dräktighetstecken. Ååååh ni förstår inte hur spännande detta är! Varje dag beskådar jag min lilla hund och försöker se om det möjligen, kanske syns lite lite tydligare. Men jag väntar o väntar! :P
Tikvalpar är det stor efterfrågan på nu märker jag :P
Nu ska jag ringa min lilla Mattias ;)

Kramis på er!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas dom kommer på min födelsedag! :P

2009-10-06 @ 08:11:46
URL: http://ekcaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0