Regn och rusk

Lördag och sicket skitväder!!!
Man blir verkligen depp av sånt här väder *suck*  
Idag har jag och Linnea vart på Göksäter och shoppat lite :P
Närå inget särskilt. Jag köpte en pärm (till alla papper som krävs till utbildningen jag går), en ny kvällsbok, små tennisbollar till valparna (a) och lite smått o gott =)
Linnea köpte presenter till henns kompisar som skall ha tjejkväll ikväll.
Sen hem laga mat till familjen, nu väntar vi på efterrätt, blåbärspaj *mums*
Men sen tror ja de blir en lördag framför en film, ingen orkar vara speciellt aktiv förutom mamma som ständigt grejer och fixar... Kylskåpet krånglar så hon är sådär måttligt road tror jag :S Stackars mamma, allt går emot henne just nu.*
Jaja, jag har lite läxor å sånt som skall göras sen oxå hade jag tänkt. Datauppgift som skall lämnas in på måndag, sammanställning av räkneuppgifter i tävlingssekreterarutb. till på tisdag, historiauppgifter som skall göras under veckan. Tänkte jag skulle ligga lite före med det, genom att göra dom imorn :P

Nä, nu kallar det blåbärspaj!

Ha det gott folk  

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hihi du köper ju också saker till vaplarna som inte ens fötts än :) Något nytt där föresten? Börjar det märkas något?

2009-10-04 @ 17:09:56
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0