Host host och trött jycke

Idag har de vart världens slappdag, de känns som om jag inte gjort någonting...
Dräktighetsdagboken (för Sannie) borde uppdateras men.. eller jo, enligt "böckerna" borde tiken vara något illamående från 3-5 veckan, men jag märker ingen skilland på henne. De är som om hon inte har tid att vara illamående, dock sover/vilar hon mycket. Låg framför en film idag och hon la sig ner vid filmens början och flytta sig inte en millimeter sen jag reste mig för och gå ut i köket lyfte hon bara huvudet och titta på mig och fortsatte sova... i ett par par timmar fram! Men men är man gravid så är man :P

*host host*
Nu har jag snart hostat i 2 veckor och det känns nästan som om man hostar lungorna ur sig, men de kanske är lika bra så man blir av med skiten! 
Men iaf, planerna är att sitta o trycka på vårdcentralen imorn, så en läkare får kolla på mig och se om det kanske behövs nya mediciner eller nått, inte vet jag... Men jag orkar inte med att hosta dag o natt längre!

Imorgon hoppas jag på ett samtal eller sms från en viss miss Trygg om det blir någon ny lya för dom =D
Väldigt spännande!!

Hoppas även med att min syster snart skall hjälpa mig med att få ordning på den här bloggen, designen är ju ASFUL!! Måste få kläm på de här :P

Ha de! 

Kommentarer
Postat av: Sofie

ush för hosta! Hoppas du får nån mirakel medicin!! :D



Här har du en bra sida, så kan du fixa själv ;)

http://designadinblogg.se/

2009-09-24 @ 13:38:53
URL: http://sofiekans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0