Lite bättring

Ja, jag tänkte bli bättre på att blogga! Så ofta jag har tid och möjlighet... :P
Sannies uppdatering lyder följande:
En vecka sen vi var och parade och jag tycker man märker lite skillnad på Sannie.
För det första är hon väldigt slö, hon vilar och sover MYCKET!
Sen för det andra är det mycket "kissikiss" ute på promenaderna..
Men kanske hon vet vad som förväntas och förbereder sig redan nu, inte vet jag :P
Just nu är hon hos mormor för att ta det lungt och för att våra hanar skall kunna lugna ner sig här hemma innan Sannie får komma hem. Hon STORtrivs hos mormor, pensionärsliv är något som Sannie unnar sig
gärna - långa sovmorgonar, härliga promenader, lungt och skönt inomhus, ja, de är paradiset tycker Sannie ;)
Synd bara att jag håller på och längta ihjäl mig efter min lilla raring! <3

Imorgon är det måndag igen och de bär i väg till "skolan" (läser ju ett par kurser på KomVux).
Men men man skall inte klaga, jag läser endast tre dagar i veckan och det är bara förmiddagar jag pluggar, annars är jag hemma med doggsen ;)
Får hoppas att det blir lite hundträning i veckan också, har ju börjat träna Nova igen =)
För tillfället tränar vi en hel del bruks - spår framför allt, men självklart trycker vi in lite agility då och då!

Nehe, nu får det räcka för denna dag :P
Dags för kvällspromenad och sedan stupar jag i säng!!!

//Madde

Kommentarer
Postat av: Lynn

hej! kul att du tagit tag i bloggandet, alltid spännande att se vad som händer hos hund folket. spännande med vapar, hoppas allt går super bra!! kram

2009-09-07 @ 09:25:18
URL: http://wisewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0