Våga vägra vara sjuk!

Usch usch usch!!
Jag mår inge vidare, känner mig febrig, yr, illamående osv osv FYYY va jag inte vill bli sjuk nu!
Jag/vi ska ju till Forshaga till helgen och då vill man vara frisk och kry och umgås med sina bästa vänner!!!
INTE VARA SJUK!
Nej de får bli ändring på de här, om man totalvägrar! Vägrar känna sig sjuk, kanske att de går...  
Imorgon har jag en lektion - historia. Självklart har vi läxa tills imorn som jag har gjort sådär "halvbra"...
Sen när jag kommer hem ska jag stuuuupa i säng! Sova och mysa framför TVn heeela dagen!
Funderar på och köpa mig någon ny film och ligga och glo på. Men vi får se, kan hända att man nöjer sig med vad man har här hemma och tittar på efter tio på 4:an (mitt favoritmorgon program), världens tant/vuxenvarning, men jag tycker faktiskt det är rikigt bra. (a)

Föresten, min duktiga kusin Matilda har skissat ihop en vacker bild till mig. Eller rättare sagt jag ville att hon skulle lägga grunden till att rita min ev framtida tatuering. De är en sol som de går hundtassar igenom. Som är grundat på min hunds vackra namn, Sannie (Sunny som symboliserar solen). Hittills är de bara en skiss, men ni får lov att tjuvkika på den ;)

Nu kommer historia läxan fram och sen blir det natten för mig.

Go natt gott folk!
(och erkänn hittills är mitt bloggande ganska ofta, de tar sig ;))

//Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0