Lite planering över sommaren 2010, äntligen får man ta helg. Försvinn?

Sitter o kollar igenom min kalender.. Kan nog bli en bra sommar ändå :)
Förhoppningsvis kommer de ju valpar o de är ju rätt kul ;) Sen är juni och halva juli heeelt uppbokat:
2-4 juni - bal & student i Forshaga
5-6 juni - utställning i vänersborg
11 juni - Mamma 40 år :D
18-20 juni - SM agility & lydnad i Karlstad
25 juni - midsommar
3-4 juli - Utställning och agilitytävling Borås/Ulricehamn
9-10 juli - Utställning i Tvååker
Det kommer bli en heeel del ICAjobb i sommar. Hoppas man får träffa vännerna mycket i sommar oxå! Vill helst vara på resande fot och åka runt hela sverige bara för att få vara med dom bästa <3 Vi får se hur allt ser ut då...

Sen hoppas jag ju att ha lite tid åt lilla valpen oxå :) hihi! Eller hoppas o hoppas, jag SKA ha tid åt min efterlängtade valp :)

Torsdag idag och jag tar helg! GÖTT!
Imorgon åker jag och Mikaela till Gbg, det är nämligen fotomässa på svenska mässan ;D Ska bli riktigt kul!

Läste/såg något jobbigt för mig idag :/ Hatar att alltid bli drabbad och sårad!!!!! HATA HATA HATA!!! Gråten i halsen, men jag vägrar. Jag vill vara stark, jag vill klara av sånt här. Mina drömmar slår inte in, så enkelt är det. Livet är inte en dans på röda rosor. Jag väljer fel väg gång pågång pågång..  Han kommer aldrig försvinna... :'/
Jag går och tar mig en varm dusch.. så märks inte mina tårar... fan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0