Reservplan, 700:-, ny kampis.

Valp, valp, vaaaalp?!?!?! Jag vill så gärna jue! Om nu Sannie inte är dräktig.. Måste jag ju finnas med på någon uppfödares lista.. Jag har hittills 2 favorit-sheltie-kennlar. Men om ni kan rekommendera någon så gör gärna det :) Behöver ju inte vara sheltie denna gången iof, men jag har inte tittat runt på någon annan ras ännu, så sheltie känns mest "hemma" just nu. 

Idag är Sannie på sitt 26 dygn (från första parningen) och alltså är snart klar för ett ultraljud. 
De enda tecken jag sett på henne är att hennes juver har blivit lite rosa.. men inget illamående eller något annat typiskt har vi märkt..  
Ska jag göra ett ultraljud eller inte? Vänta måste jag ju göra ändå..? 700:- kostar det.. stackars plånbok :P
Hmm, råd, TACK!

En ny kampleksak har jag köpt idag oxå. Sannie gilla den starkt! KUL :D

Det är läderremosr som stoppning vilket gör att det är mjuk att hålla i, men samtidigt slitstark och bra att kampa med ;)
Nu ska vi ut på en skogsprommis tänkte jag, det är så himla fint och härligt väder :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tycker du ska kosta på dig ett ultraljud, så det slipper bli som förra gången när du fick gå och undra i vecka efter vecka. Det är väl skönt att få veta så tidigt som möjligt oavsett om det blir bebisar eller inte? Man mår ju inte bra av att bara gå och undra för länge... Men jag håller i alla fall alla tummar och tår för att det finns småttingar i lilla Sannie :)

2010-04-13 @ 13:27:07
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0