Valborg, födelsedagsbarn, 'suddiga' minnen, väntan...

Jaha, då var det Valborg. Stort Grattis till Minuz som fyller hela 6 år idag!
Känns nästan konstigt att sitta i soffan o dega på Valborg, egentliegn borde man stå framför spegeln och tagga inför en kväll i Deje, men, det är historia nu.. Gamla tider...
Jobbat idag, sen åkte jag till Ica o köpte fredags-kvällsmat -> färska räkor, bagutte och romsås. Sen åkte jag faktiskt till systemet och köpte två vita viner, blandannat Guntrum :D Minnen <3 (eller ganska suddigt minne tillsammans med Guntrum) HAHA! Kommer tänka på er tjejer vid varenda klunk ikväll!

Nu om Sannies dräktighet; Jag väntar o väntar o väntar.! Jag gör inget annat än VÄNTAR!! Kan det inte vara dags snart, kan inte dessa 2½ vecka skynda på? ;)
Gah, ni fattar inte hur valpsugen jag är?!
Amanda, Ni får jättegärna komma o hälsa på knuttarna sedan. Hade vart så kul om ni skulle kunna komma på en minisemester till västkusten :)

Inget mer att rapportera, nu ska hundarna få kvällsmat och jag ska börja duka fram för räkfrossa ;D

Ha en jättetrevlig Valborg allihop!

Föresten är hemsidan uppdaterad:
www.freewebs.com/maddesandra

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag hoppas vi får några lediga dagar i sommar för då blir det minisemester på västkusten kan jag lova!! :D

2010-05-02 @ 10:06:44
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0