En bedårande valp och ett konstigt inlägg för övrigt...

Hej alla glada!
Tänkte börja med att visa några underbara bilder som Lotta tagit på Levi (Thunderbolt) när vi var på besök hos henne.




Är han inte ljuvligt söt och oemotståndligt vacker! Jag slår mig hårt på bröstet och sträcker på mig lite extra! Mycket stolt uppfödare! :D
Hoppas så på denna lille krabat, hade verkligen varit kul att ställa ut honom och se vad domaren säger om honom :)
www.miaochlevi.blogg.se Mias och Levis blogg ;)


Min lilla Elva har en kass matte som inte tar fram kameran och fotar :S MÅSTE blir bättre på att fotografera mer, speciellt hennes tid nu! Skärpning på mig!!

Men jobbar gör man och på ledig tid så hittar man på annat. Vi har gett oss in på att städa hundrummet nu inkl. garaget *pust* Men hundrummet är nu klart och garaget ger vi oss på imorgon. Hade tänkt att dra på bio tillsammans med Sandrow :) Se eclipse (igen), så jäkla bra, så det gör mig inget att jag redan sett den. :P
Men vi får se hur de blir.. ;)

Planerar en resa till Lina i sept oxå, inoff. utställning för oss med övriga raser i sveg o ljusdal, så varför inte ;) Slå två flugor i en smäll, eller egentligen flera flugor.. Utställning, semester, umgås med vänner, lite partaj osv ;)
Jajajaaa, de är framöver de.. Måste prata lite med Fräs och sådär.. Åker ju gärna inte 70 mil själv, sen kanske man kan fjäska sig till passaten också, diesel och stor skulle vart mer än bra!

Nu är dags o sova nu, men har lite svårt att slita mig från hans vackra ord..
Åh fina fina norrlänning, sluta aldrig sjunga för mig.... <3

Kommentarer
Postat av: Vicki

Han e så söt. Måste säga att han e väldigt lik Alvin i dragen. Finns inge sötare än sheltiebebisar:) Hur går de med öronen?

2010-08-08 @ 11:11:57
URL: http://sheltiealvin.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ojojoj! Vad söt man kan vara då!! Vill hemskt gärna se bilder på din lilla Elva också! De växer ju så otroligt fort och valptiden är ju så kort! Så skärpning nu Madde! Bilder på Elva vill vi se!

2010-08-08 @ 19:11:33
URL: http://anneliten.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0