SBK har fått en ny tävlingssekreterare, vad blir det sen? Sverige är pörskans bra!

Ja, nu är det verkligen dags för uppdatering.. Från där jag sluta sist, regelhäftet vill säga.. Så blev jag auktoriserad förra söndagen 14/2 :) KUL! Så nu får jag sitta som tävlingssekreterare på officiella bruks- och lydnadstävlingar ;)
Annars jobbar jag för fullt och veckan härpå kommer bli desto mer.. Men men, det är goa pengar o få in. Men vill verkligen ha mig ett riktigt jobb. Just nu känner jag mig lite lack på allt vad livet heter. Funderar på att söka högskola till hösten, men tvekar.. Känner mig fortfarande supertrött på plugg och vet inte om jag skulle kunna gå för fullt till hösten. Men samtidigt, skönt o bli utbildad tidigt och kanske kan få ett vettigt jobb inom en treårsperiod iallafall. Ja, vi får se. Kommer söka iallafall. Det skadar ju inte.

Jag är fortfarande väldigt valpsugen! Sannie har ännu inte börjat löpa..? Så det blir en lång väntan innan jag får min lilla valp, om det nu blir någon till mig...

Nu ska jag vända min uppmärksamhet till curlingturneringen ;) Sverige-Kina 5-2 än så länge (Y)
Tycker i allmänhet att det går riktigt bra för Sverige i OS! Man känner sig riktigt stolt när ens eget land plockar hem medalj efter medalj och gör en fantastisk prestation som får en att rysa! Sverige är ett pörskans bra land ;)

Ha´t bra!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Woho uppdatering! :D Jag tycker absolut du ska söka högskola, man kan alltid börja en utbildning och hoppa av om det inte känns rätt. Det har typ halva min klass gjort :P Men ifall du orkar kämpa på så blir det ju förhoppningsvis som du säger att du får ett vettigt jobb sen, i Stockholms området kanske? :)

Jag saknar dig men nu är det ju bara en månad kvar!!! :D

2010-02-20 @ 19:46:46
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0