Nytt år med förhoppningsvis... nya möjligheter

Nytt år, nya möjligheter... som man brukar säga. Jag har blivit riktigt dålig på att blogga nu förtiden ju. Får bli ändring på det. Just nu sitter jag och funderar en MASSA! På tok för mycket i skallen just nu =/ Men men ibland är det så. Jag är ganska bestämd på att para Sannie igen. Hon bör nog löpa i slutet på feb. och jag håller nu på att försöka få tag i hanhundsägaren, så vi kan diskutera fram en lämplig hane till min lilla SannsiBannsi :P Jag har en stark favorit, men det får vänta o se om hanhundsägaren tycker det samma. ;)
Annars lever livet som vanligt på Myrebacken. Jag jobbar lite då och då, annars är jag hemma med alla djuren. Har börjat läsa böcker :O, märkligt, men sant. Just nu sysselsätter jag mig med att läsa Harry Potter, och jag måste medge att böckerna är såååå mycket bättre än filmerna! Sen önskar jag mig Stieg Larssons böcker - Män som hatar kvinnor, flickan som lekte med elden och luftslottet som sprängdes. Men men, det kommer nog sluta med att jag köper dem själv. HAHA

Ehj! På fredag, lördag och söndag är det MyDOG  för mig =D Tjoho, då är det utställningsdebut för lilla Aya och sen skall även Sandra och Miller ut och vänstervarva igen! ;) Då hoppas vi på nått bättre än en 2:a iallafall.

Nä, nu ska jag ge hundarna lite mat. Dagarna går föör fort just nu känns det som. Hujedamej :P

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hihi ja, den är din!

Det är nog så, verkligen.. Jag försöker att förstå hur himla mycket forshaga betyder, men som du säger, jag tror inte att man förstår riktigt förrän det är över..



hoppas du får ett underbart 2010 iaf,

kram på dig!

2010-01-05 @ 10:55:34
URL: http://sofiehei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0