Parning 2, kan ni tänka er vilken bra kombination!

Ja, då var även parning nr 2 avklarad. Det gick väldigt bra idag. De fick till en hängning på 13 minuter idag, vilket kändes bra. Sannie skötte sig så bra. Både hon och Teddy jobba på flitigt ;)
Så nu hoppas vi verkligen att allt kommer gå vägen denna gång och vi väntar alltså valpar vecka 20. Jag tror denna kombination kommer bli riktigt bra. Teddys vackra utstrålning + Sannies söta uttryck, kan nog inte bli annat än bra. Dessutom är Teddy en förbaskat härliga hund, så himla trevlig hane. STORT plus i kanten är att han har Snapsen som morfar (en av mina favoriter). Teddy har visat sig väldigt bra i vänstervarv genom åren, resultatet har idag blivit Multichampion.
Multichampion Shelteam Teddybear är alltså hanen som jag har valt till Sannie. Nedan följer några bilder som jag hittat från  http://www.zeskalnivyhlidky.wz.cz/english/index.htm 


Vackra Teddy


En bild på Teddy och en av hans söner (Teddy till vänster)


Jag hoppas jag kommer få några fler bilder från Lotta. Jag kan inte sluta le när jag ser bilder på Teddy, han är så himla fin i mina ögon. Jag tror helt seriöst ärligt att denna kombination kommer bli riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0