Interjuv i STOCKHOLM?!?!

Iiiihh! Jag skicka in mitt CV och mitt personliga brev igår kväll och NU ringde de och sa att de var intresserade.! Så henne jag prata med skulle höra mid sin kollega och de skulle bestämma om jag skulle få komma på interjuv!! :D Det som "sänkte" mig lite är väl att jag inte är från Sthlm och att Sannie ska ha valpar. Dvs jag kan inte  o börja jobba förän tidigast vecka 29... Så vi får väl se. 
Men jag är iallafall jätteglad över att de ringde och var intresserade.!
Så nu sthlmsbor, nu vill jag veta?! Var får man kan få tag i billiga, bra boende? Helst i Huddingetrakten ;)

Hua, jag trodde faktiskt inte att de skulle höra av sig...? Så jag är lite i chock eller vad det kallas....
Ska jag kunna flytta till Sthlm? Själv? Hur kommer jag klara det? Vara så långt ifrån mamma? :P

Hmm, ja vi får se vad det blir.
Jobb måste man ju ha! Det är ju så!

//Madde

Kommentarer
Postat av: Vicki

Håll alla tummar du kommer över. Herrn är lite överallt just nu och slalomen fungerar bara ibland. Men men man måste ju börja nånstans:). Kan bara inte fatta att han redan är 19 månader. Hej & hå vad tiden går. Håller mina tummar för er också både med jobb och att allt blir bra med dom små godingarna:=). Kram från oss.

2010-05-06 @ 14:03:03
URL: http://sheltiealvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0