Min älskade lilla prins..



Min älskde lilla prins. Igår lämnade han oss i stor saknad. Han blev väldig svag under dagen och hade så svårt att ta till sig sin mat. Han tappa mycket vikt på kort tid och jag gjorde allt som stod i min makt för att han skulle överleva.. men jag lyckades inte. Naturen har sin gång och ville ta honom ifrån oss. Att kämpa så hårt mot sitt egna liv, kan inte vara lätt. Min lilla ängel seglar bland molnen och jag hoppas han mår bra nu. Känslan är fruktansvärd och jag kan inte beskriva. Mina tårar slutar aldrig att rinna... Att förlösa en valp och sedan ett dygn senare se honom somna in är hemskt! Mitt hjärta värker! Älskade lilla prins, sov gott. Vi saknar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Vicki

Det var tråkigt. Känns så onödigt, ett sånt litet liv:(. Blir så ledsen. Kram på er.

2010-05-20 @ 13:09:40
URL: http://sheltiealvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0