En trevlig träff, köra alldeles för fort, sveriges bidrag=urk, namnförslag tack!

Halloj, tänkte blogga lite om dagen som har varit, dock väldigt lite om hundar och valpar. Utan mer om mig själv.. Idag åkte jag ner till Gbg - själv. Ikea stod på schemat. Jag gick runt o kika lite tills underbarste Sandra, min Sandrow ringer och är påväg. Jag skyndar mig till entrén för att möte upp henne! Kramkalas!!! Åh, saknat och längtat så! Sen börjar vi.. haha även om man inte setts på ett tag så pratar vi, skrattar, pratar om ALLT och ingenting! Allt bara faller på plats och det känns uti fötterna hur nära vi står varandra <3 
Plocka till mig lite saker som jag hittade. Eftersom jag nu "skaffat" mig valp, så inhandlade jag en vit "skinn"sele med strass och en söt matskål (bara för att jag inte redan har 100-tals matskålar HAHA men ändå).
Sen gick vi till restaurangen och käka + lite fika. Skönt o sitta ner och käka i lugn och ro. Smart att åka till Ikea på eftermiddag/kväll, inte alls mycket folk då. 
Sen var det ner igen och betala mina saker. Sen körde jag hem Sandra och så åkte jag hem. sorgligt, men vi ses nästa vecka och då ska vi umgås i fleeera dagar!! =) Hem iaf, fort som f*n gick det :S Jag satt o lyssna på NRJ och jag blir alltid så pepp av den musiken som spelas där, sitter o sjunger och rockar loss i bilen Haha!! Hoppas ingen ser mig xD
Så på mindre än 40 minuter var jag hemma, så ja.. det gick alldeles för fort.
Väl hemma slår jag på tvn, för ikväll är det ju den där semifinalen (?) eurovision song contest... Jag är inget fan av Anna Bergendahl, så helt enkelt - de gör mig inte ett skit om hon inte tar sig till finalen. Jag gillar inte hennes sångröst, tycker texten är fin men tråkig låt, iaf för att delta som sveriges bidrag..? Men det värsta är att människan har CONVERSE på sig!?!?! Hallå!! Det är en melodifestival, ta på dig ett par snygga skor och en fin klänning till det och skippa förhelvete svarta leggings! Passar sig ICKE!!
Jag kanske tar i, men det är faktiskt så jag tycker..

Imorgon ska jag jobba på ICA, ett par timmar bara. Jobb även på lördag - synd, hade hellre velat gå på utställningen. Men jag var så jäkla dum att jag sa ja till jobb utan att kolla almanackan.. Men men, en lördag - det är ju pengar =) får se de så istället. Hoppas på att hinna se finalerna iaf.

Nu ska jag gå upp och titta på mina små. Föresten om ni har några namnförslag, ge mig!! :D
Registreringsnamnen är klara men inte vad jag ska kalla dom, tills deras ägare får bestämma ;)
Tiken har redan ett namn, men hanarna vill inte längre kallas hane1 och hane2. HJÄLP MIG, GE FÖRSLAG!
Psst, gillar dock inte Sigge, Nisse och sånna där vanliga namn. Söker helst namn med betydelse =) Man ska ge hundarna ett namn de och jag kan vara stolt över ;)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Happy och Joy ;-)

2010-05-27 @ 23:09:45
Postat av: Anonym

Texas

2010-05-28 @ 00:22:16
Postat av: Anonym

Nero, Lennon, Elton, Freddie(ganska vanligt?!)

2010-05-28 @ 17:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0