Det här med att vara en dålig bloggare...

Oj oj oj vad dålig jag är på att uppdatera bloggen.. Mycket nu? Ja, precis!
Från att ha jobbat 3 dagar i veckan, har det nu ökat med 5 dagar i veckan, jippie! Så gott med jobb och ett bra jobb dessutom. Trivs som fisken i vattnet på Previa. Men är bara anställd fram till 31 dec, tråkigt men sant... Så jag söker jobb då jag inte jobbar, men hur stor chans är det att man får jobb då? Nä, ni flesta vet ju hur det är.

Elva växer och valptiden är som "mest" just nu. Idag har vi vart hos Lotta och hälsat på, där vi mätte henne till 30,5cm, min lilltös! Även underkäkens caninmjölkisar åkte idag, skönt att få bort dom!
Levi fick limmat ihop fladderöronen och resultatet blev kanon!! Lotta, du är en pärla!
En heldag hos Lotta med massa prat, skratt och bus med alla hundarna - trivs!
Åh, hoppas det inte dröjer länge tills vi ses igen!

Ja, jag har värsta idétorkan, jag vet inte vad jag ska skriva, inget speciellt händer liksom?
Haft det lite körit och tufft på sistone, tur att mina fina finns! <3

Eller jo, klickerträning har börjat introduceras för Elva, hittills funkar det jättebra och hon börjar förstå att *klick* betyder BELÖNING av olika former.
Sannietanten har även hon fått börja klickertränas oftare nu, så nu testar vi på det där med target stick (vet inte riktigt vad jag ska använda det till, men kul att lära nytt). Sannie gör allt när jag plockar fram klickern, för ett tag sen tränade vi en del bakdelskontroll med hjälp av klicken, vilket har fått henne att ta intiativ till att testa sig fram, MYCKET ROLIGT!

Nu ligger mina pälsklingar och sover i sängen och jag ska göra detsamma - MYS!!
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hejsan mkt fin blogg :)

Hur börjar man träna bakdelskontroll? :$ :)

2010-11-08 @ 22:26:52
URL: http://johannapowwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0