Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

Idag ska det handla om 10 fakta (?) om mig + en bild på mig själv.
Jag skulle mer vilja rikta inlägget till 10 SANNINGAR om mig själv, kanske många av er inte vet vem jag är hemligt förälskad i? Eller vad som äcklar mig något kopiöst? Eller vad jag trivs allra bäst i?
Så varsågoda, ett "utvik" av mig själv i form av "Maddes 10 sanningar om sig själv"....



Här är då jag, Madelene Karin Maria Lundin Vahlquist

1. Om det inte har märkts tidigare så är hundar min fritid, min livsstil.. Jag tycker bäst om sport, friskvård, inlärning och finslip på utveckling.

2. Jag trivs bäst i kostym och myskläder.

3. Råttor, möss och gnagare i allmänhet är det värsta jag vet!

4. Jag ser på nyheterna varje dag (vuxenpoäng?).

5. Gråter alltid till lyckliga slut i filmer, är galet "blödig".

6. Är hemligt förälskad i Gerard Butler...

7. Har inte badat i Sverige på två år.

8. Drömmer om att vara med i en Beck film och spela häftig Polis.

9. Svimmar och får svårt att andas när jag badar i hett badkar, duschar helst.

10. Har oerhört svårt för blöta, kalla, sura disktrasor!

 

De ni! ;)

Ses imorgon.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hihi din relation till disktrasor är välkänd sen forshaga :-P Men jag förstår dig! Skit snuskigt ju...

2011-02-08 @ 16:03:24
URL: http://tindrelin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hihi din relation till disktrasor är välkänd sen forshaga :-P Men jag förstår dig! Skit snuskigt ju...

2011-02-08 @ 16:03:36
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0