Bio och någon som svävar i det blå

Snart på väg till örebro, skummar igenom Att lära in - och ut lite lätt igen för att fräscha upp minnet lite.
Var på bio igår, såg Flickan som lekte med elden. Får väl säga att den var sådär, lite snurrig och det tog ett tag innan man kom in i handlingen. Men jag är ett stora fan av dessa filmer, egentligen helt min typ av film, mycket spänning, en bra story, duktiga skådisar och en touch av humor. Lisbeth Salander kan inte göras bättre än av Noomi Rapace!! Längtar till efterträdaren som har premiär idag, men som får ses av mig en annan dag :P

Fick ett väldigt trevligt samtal av en vän idag, det hon hade och berätta fick mig att sväva i det blå. =D Men vi får väl se vad det blir, man ska inte ta ut nått i förväg, det blir sällan bra då..

Kort idag, men nu är det dags!
Nu går bilen mot Vintrosa, hem till Team Brundin! ;)

Ha en bra helg allihop!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej! Jag har också sett den, tyckte nog första var snäppet bättre...

Spännande med trevligt samtal..! :-) Att ta ut saker i förskott och sen få llära sig att det inte var en så bra ide, är något som jag är expert på..! ;-) Ser framemot å få se vad det blir för ännu en hund för dej! :-) Ha det bra!

kram

2009-11-27 @ 17:54:14
URL: http://www.annelitens.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0