DQ + DQ = (...)

Så, nu har jag ork igen :P Jag skrev värsta långa inlägget igår. Hade massor att berätta OCH så lyckas jag mitt dumma nöt trycka på fel knapp samtidigt som jag skriver och sidan stängs ner!! GAH jag ville bara skrika rakt ut!
F*N!! Så då orka jag inte med det längre! Men så tänkte jag att nu får de väl ändå vara nock på surandet och få skriva av sig här lite :P
Men jag är just nu helt tom på information :S Jag har iaf vart o tävlat KM idag, det gick inte alls.. eller jo de gjorde det väl, men vi plocka inte hem varken någon KMtitel eller resultat. Sannie sprang på bra, nästan för bra :P Hon sprang liksom förbi hinder ?? Jaja, jag trodde väl att jag kunde springa på rakt mot ett hinder och att hon skulle ta det, men ack så fel jag hade. Sannie fatta inte varför man skulle ta däcket när man ändå kunde springa förbi??! Två superenkla banor lyckas vi ändå diska oss på.. :(
Men men, vi får skylla på att träningen inte varit så aktiv så nu det senaste. Dagens slalom ska vi inte diskutera, jag fattar inte vad hon pysslar med?!! Hon tar första porten huuur snyggt som helst, men sen kan hon bara gå ur? Ehh? jaha, Vaf*n tänker jag. VARFÖR gör hon så? Bara sådär? Två gånger dessutom...?
Sannie har annars ett jättefint slalom, hon är som en liten orm som slingrar sig (helt klart mest effektivt för hennes lilla kropp) så varför hon börjar strula i slalom vet jag ej..
DQ + DQ = ... ja va ska man säga? :/

Får iallafall gratulera min syster Josefin som plockar med sig TVÅ KMtitlar + Orustmästare med sig hem! Både i medium (med Minuz) och i small (med Bizon) GRATTIS GRATTIS!! Det är grymt! ;)

Nixpix, nu ska jag lägga mig framför Camilla o Gudrun's bok. Några kapitel som skall läsas in till nästa helg(Y).
Hoppas bara man kan få lite lugn o ro på Myrebacken så man kan in något av det man läser...

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Att hon går ur slalomet beror med största sannolikhet på att hon inte är fullt musklad ännu...

Med lite mera muskelträning och bantning så ska du se att slalomet kommer åter ;-)

2009-11-23 @ 08:00:59
URL: http://www.chezzays.com
Postat av: Jopis

Känns som ett genomgående tema hos er bloggande exforshaga tjejor ayy skriva långa inlägg som sedan försvinner! Inte bra alls, vi läsare missar så mkt då!



Snart är du hos mig i storstan och alla ljud som gör att du inte kan sova om natten<3<3

2009-11-23 @ 21:38:08
Postat av: Jopis

Känns som ett genomgående tema hos er bloggande ex forshaga tejor att skriva långa inlägg som sedan försvinner! Inte bra, vi läsare missar så mkt!



Snart är du hos mig i storstan med alla ljud som gör att du inte kan sova om natten<3<3

2009-11-23 @ 21:40:37
Postat av: Jopis

Känns som ett genomgående tema hos er bloggande ex forshaga tejor att skriva långa inlägg som sedan försvinner! Inte bra, vi läsare missar så mkt!



Snart är du hos mig i storstan med alla ljud som gör att du inte kan sova om natten<3<3

2009-11-23 @ 21:40:57
Postat av: Jopis

Känns som ett genomgående tema hos er bloggande ex forshaga tejor att skriva långa inlägg som sedan försvinner! Inte bra, vi läsare missar så mkt!



Snart är du hos mig i storstan med alla ljud som gör att du inte kan sova om natten<3<3

2009-11-23 @ 21:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0