En snabb uppdatering

För det första vill jag ge en bamsekram till min älskade vän Sofie som hjälp mig med att få bloggen lite mer personlig och mycket mycket snyggare ;) TACK!!!
Sen ska jag dra en snabb liten resumé om va som har hänt. Jag har vart hos min pappa under ett par dagar måndag till onsdag. Sen på onsdagen åkte ja till Värmland för att se på en agilitytävling som några duktiga tjejer från hundsportgymnasiet annordnat och där träffa jag Simon o Sofie! Trevligt var det! Sen prata jag med Anna på Prosports kennel (min gamla lärare) och hon berätta hennes valpar växer och blir större o större och snart är det dags för leverans. Jag blev helt plötsligt *höhö* jättesugen på att gosa med valpar! Anna sa att vi fick jättegärna komma o hälsa på dom små huliganerna, så jag satte mig i bilen med Sofie o Simon som sällskap och åker hem till Anna.
ÅHHH säger jag bara!! Mallevalpar!! Finns det något charmigare??
Jag blev heelt förälskad och kunde inte slita mig från dem. En sån härlig kull, jämnt temperament, sociala, kampglada och totalt orädda!
Fastna framför allt för tik turkos, Prosports Blizz som hon heter! Sicken liten juvel!!!
Måste ju visa er hur hon ser ut den lilla krabaten +  några fler valpbilder!

Blizzanbus - Sofie som tagit bilden!

Blizz med sina syskon hos Simon - jag fotar

Jag tillsammans med kullens minsting, minns inte vad hon hette... - Simon fotar

Simon med två bedårande mallevalpar =) - jag fotar

Jag kampar med lilla Blizzan <3 Tik rosa biter mig i foten :P - Simon fotar

Ja, de va jättetrevligt o hälsa på Anna med hennes små underbaringar! Jag är helt förälskad i lilla Blizz, en sån härlig liten valp!
Trevligt att träffa Sofie o Simon oxå! Blir ju inte så ofta man ses nu förtiden :/
Saknar mina vänner alldeles för mycket!<3

Men nu är jag hemma på Orust igen och nu är det bara en vecka kvar tills beräknad förlossning, vi får väl se vad som händer... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0