Kanske snart?

Hmm vad ska vi tro om lilla SannsiBannsi? Igår betedde hon ju sig lite konstigt som jag skrev i förra inlägget, 
idag har jag upptäckt att hon kissar väldigt ofta på promenaden, dricker mer än vanligt, det kommer mjölk ur alla spenar, idag har hon ätit med dålig aptit (det tog lång tid att äta idag om man säger så och maten tuggades väl :P ), hon har även krypit under mammas säng ett par gånger nu på eftermiddagen.
Så ja, enligt vad jag har läst och hört är detta antydningar på att det snart är dags! Men jag blev lite skeptisk när hon kröp under mammas säng, blir ju inte så lätt för mig att hjälpa till under sängen :P utan istället tog jag några lådor och blockera vägen in under sängen och visade Sannie valplådan så hon la sig där och myste en stund (Y)

Nu har vi besök, de förra husägarna är här och skulle visa mamma en sak angående pannan. Sannie håller sig lugn, ligger och kikar lite. Sen skall mamma iväg och bugga ikväll, barnen skall lägga sig efter körslaget, så då hoppas jag på lite egen tid - SKÖNT!

Prata nyss med Mikaela och hon tror att bebis/arna anländer på måndag ;)
Ja, kanske varför inte? Skulle nog kunna vara så.

Lovar att uppdatera så ofta jag kan och om nya tecken uppkommer berättar jag det här ;)

Kraaaam på er!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad spännande!!!! Hoppas dom tittar ut snart :D

2009-10-31 @ 19:54:22
URL: http://tindrelin.blogg.se/
Postat av: Anneli

Bra med uppdateringar! :-) Så jag vet vad som händer och sker. Spännande, spännande! :-)

2009-11-01 @ 16:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0