Man slutar aldrig att förvånas :O

Detta är nog den största jag har sett! Så jäkla stora bollar asså? :O Hur i all världen ska det gå ihop? Ja menar den storleken lär ju inte ens gå in i munnen? Eller det kanske går? Om det gapas riktigt stort! Eller nä? Jag skulle nog inte kunna få in den i munnen, eller jo. Vem vet hur det blir om den ör lite blöt? Har verkligen aldrig sett så stora bollar innan alltså, men uppenbarligen har jag inte sett så mkt i världen då... Man slutar då aldrig förvånas!








































HAHAHA En kamptross, som sagt.. Nog den STÖRSTA jag sett. Jag tvivlar på att Sannie kan ta den i munnen, inte ens när den är blöt :P

Den största jag nog någonsin sett! 

 Ha en bra Lördag!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha en kampleksak... det var det jag tänkte på hela tiden jag lovar ;P

2010-02-13 @ 16:16:44
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0