Välbehövda saker, klipp o färg, lillan kör så det ryker, trolldomens värld, att bli knäsvag för det röda

Ja ja ja, jag är superdålig på att blogga. Men jag får väl skylla på det som jag alltid skyller på - har inget o skriva :P
Har jobbat hela veckan, har gått bra. Alltid skönt när det rullar in lite pengar varje månad iaf, även om de snabbt går åt. Idag tex åkte vi till uddevalla för att mamma skulle klippa sig o sen skulle vi handla lite välbehövda saker... Jag köpte mig äntligen en datasladd, en foundation, 4 tunikor, eye cream m.m. Välbehövda saker.. eller ja, nästan iaf :P
Ah, jag fick klipptid hos Jessica den 8:e mars! Perfekt! Dessutom ska syrran ge sig på mitt hår den 15:e feb. då blir det lite färgförändringar, hjälp mig gärna med förslag - lägg till en kommentar vetja ;)

Imorgon är det agilitykurs igen, hoppas det går lika bra som det gjorde sist. Innan kurs ska jag o Jossan träna våra egna hundar lite lätt. Jag kör Ayan imorgon ;) Bara för att det är så himla roligt med en hund som älskar agility lika mycket som jag :) Dock är hon inte så gammal än så det blir endast lite tunnel åså. Sist vi körde så tog hon 6meters tunneln - böjd utan större hjälper. Gjorde fina och snäva "åttor" med lagd bom. Duktiga Aya. Jag har nappat helt o hållet på de tips Camilla gav sist. Att i princip bara belöna med kamp o lek inne på agilityplan, det funkar jättebra på Aya. Hon lägger i en högre växel och kör så det ryker, då hon vet att det är trossen som ligger som slutmål. Jag tror hon kan gå riktigt långt, hoppas mamma kan se henne imorgon o kanske köra lite hon med.

Nu ska jag natta barnen, för mammsen är på vårfest i Stala ikväll. Så när barnen är lagda och allt är undanplockat ska jag sätta mig in i magin och trolldomens värld igen, jag är heeelt fast!

Måste ju även gratulera min underbara vän Lina på kennel Bachwi http://bachwi.se/ eftersom kennelns första kull fötts. 8 små småttingar såg dagens ljus i Torsdags den 4/2. Jag längtar o hoppas verkligen på att få träffa dessa små pluttar, men de bör nog vara tingade allihop, annars följer det nog väldigt lätt med en... ja, en valp hem till Myrebacken, vilket kanske inte är lägligt just nu :P Men jag blir ju knäsvag och har svårt att motstå rödingar!
(HAHA, de va ju lite kul)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hihi Madde och rödingar går hand i hand ;P

2010-02-07 @ 14:55:39
URL: http://tindrelin.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja, tänk om de ändå vore så väl :P

2010-02-07 @ 18:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0