Idag, 8 veckor?! Tiden som har gått så fort.

Idag är de små 8 veckor?! Hur fort har det inte gått då? Jag har jobbat en massa o allt har vart lite upponer vänt det senaste, därför har jag bloggat sparsamt...
Så idag på deras 8 veckors dag har en av valparna fått flytta hem. Lilla Levi var först ut. Hans nyblivna ägare Maria kom vid 13 tiden och vi lyckas spendera 4,5 timme, massa hundprat blir det :) Papper ska skrivas på, fyllas i, skickas iväg, valpgåvor från Royal Canin och Eukanuba ska överlämnas och massa massa mer. Känns mycket bra att man ägnar en hel dag åt valpleverans, så man inte missar något.
Men tiden kom då "min" lille skrutt skulle ut på sitt hittills största äventyr, flytta hem. Jag saknar honom redan, och tänker på honom. Men jag vet att Maria kommer ge Levi det bästa en hund kan tänka sig. Jag vet att han kommer sättas i första hand och kommer bli sedd och älskad varje dag! Fina fina Levi! Tur att han bara har flyttat 25 minuter härifrån så man kan få träffa honom lite då och då ;)

Som 8 veckor vägde Levi 1608 g och var 19cm hög  


En bamsekram och en rejäl lyckospark till dig Maria! Jag hoppas du och Levi får måååånga fantastiska år tillsammans! Jag vet att du kommer ta väl hand om min lilla guldklimp!

Ni kan följa Levi på hans hemsida  -   http://www.123minsida.se/levi1

Bilder på de andra vildingarna kommer snart, har INTE vart trevligt väder de sista, hoppas det ordnar upp sig snart.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0