Våga dig inte ut på djupa vatten, men våga släppa taget...

Känns konstigt på nått sätt.. Tror jag har gett mig in på något som jag inte är beredd att slutföra..?
shit! Men jag har lovat mig själv att hålla till på de torra. Ej våga sig ut på djupa vatten..

Snart drar jobbet igång, iom kommer det bli lite fritid. Jag jobbar i princip varje dag fram till vecka 34. Vad händer då? Jo, jag ska på semester. Vart då? Jo, jag har mina planer... Men mina ögonstenar ska få följa :)

Tror mitt hjärta längtar ut. Jag måste få få lite vind under vingarna. Kunna komma iväg..


Dumma telefon som dog förut, men osmart att ringa ett samtal ute på kvällspromenaden när man har lite batteri, men jag ville inte gå ensam. Jag ville prata med någon... Tack för sällskapet (så länge de vara) söta du!

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0