Jag gör inget annat...

Gaaaah! Jag gör inget annat än jobbar... orkar knappt stå upp länge känns det som. Idag jobba jag 10 timmar, gick upp klockan 04.30 och nu hinner knappt ut med hundarna innan jag ska dra iväg och hämta samuel från fritids, sen ska de lagas mat, tvätten ska vikas, hjälpa barnen med läxorna, hundarnas kvällpromenad, se andra avenyn, SOVA!
Imorgon ringer klockan 7.00 för att åka o jobba på ICA mellan 8-20 *jippie*
Jag som hade tänkt att städa min bil för det BEHÖVS!!

Något jag saknar mer än allt nu är.. vänner.. Vill ringa en vän, ses, prata, ta en fika eller va som helst... Jag är trött på att vara ensam :/ Allt bara försvinner i en enda dimma, man blir ingenting...

Jag går snart sönder...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Snart har du en vän nära i några dagar i alla fall... Saknar också att ha mina många vänner nära mig :-( Har ett par som bor i Stockholm som tur är!

2010-03-31 @ 17:50:33
URL: http://chezzays.soeasysoft.co.uk/
Postat av: Sandra

Du bor 30 minuter ifrån mig, de e bara att komma. och ringa kan du göra när som helst!

2010-03-31 @ 21:31:58
Postat av: Sofie

Du får inte gå sönder, då går jag med sönder! <3 Du kan ringa mig när som helst också vännen, önskar jag var bättre på att höra av mig, men du ska veta att jag tänker på dig! Nästa gång jag är i Skara ska jag försöka komma och hälsa på dig!! :) <3

2010-03-31 @ 22:26:46
URL: http://sofiekans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0