Kontrollbehovet tas över, administratören Madelene, att längta!

Ja, efter lilla prinsens bortgång har jag inte riktigt varit mig själv känner jag. Väldigt lättretad och irriterad hela tiden. Jag har ett enormt kontrollbehov och när jag inte känner att jag har kontroll förvandlas jag till en annan varesle. Ush, jag gillart inte! Och jag tror iom att det gick så fort, på endast ett par timmar var han borta, för innan det hade jag ju faktiskt förhoppningar om att han skulle klara sig. Men sen tappa jag kontrollen, jag kunde helt enkelt inte styra det längre, naturen tog över.. 

Men vardagen börjar nog snart ta form igen. Imorgon ska jag jobba på Ica några timmar. Annars försöker jag vara hemma hos Sannie o bebisarna så mycket det går. 
Idag har jag haft en sådär städa-hela-dagen-tills-du-inte-orkar dag *phu*  Men men, skönt o få nått gjort iaf.
Väntar på att mamma ska komma hem från jobbet, sicken chef hon/vi har! Sätta ett möte till klockan 17 på en FREDAG!?! Inte schysst! Tur att administratören Madelene slipper sånadär möten ;P

Jaja, nu ska jag gå o duscha - annars får ja la skrapa av mig skiten.. (det där lät äckligt, men har man haft en slitsam dag så har man)

Om mindre än två veckor åker jag, Fräs o Sandrow till Forshaga! WEEEII!! Längta! Kommer kanske bli sista gången, så vi kommer ta vara på varje minut där uppe! <3

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0