Fullspäckade dagar, under pressure, kallas det julstress?

Shit, ja det var inte igår man bloggade precis.. :S
Men det har vart mycket nu det senaste. Julstress eller vad man nu kallar det. Men nu är iallafall alla julklappar inhandlade och inslagna, julgranen är klädd, allt är inhandlat (förutom anjovis som jag ska handla imorgon), julgodiset är snart klart och det känns som om julefriden kan börja.

Förutom all julstress så har jag även tränat rätt mycket. Pu bor nu bara 10 minuter ifrån mig och då passar vi på att träna så mycket som möjligt =) Det går jättebra!! Hon är helt fantastisk den lilla krabaten. Hon passar mig perfekt, det är en sån hund jag vill ha!!! HELT KLART!!
Vi får se vad framtiden utvisar och vad som sker. Är ganska 100 på att jag ska iallafall försöka få till en parning till när det gäller Sannie. Hon bör löpa i februari någon gång, så efter jul och nyår ska jag ta mig en pling till hanhundsägaren och prata lite valpplaner ;)

Sitter just nu och lyssnar på en av världens bästa låtar!! Under pressure med Queen!!! ÄLSKA <3
Rekomenderas starkt * ler *

Hua, klockan är mycket och det blir ett kort inlägg idag. Imorgon har jag massa o göra:
Åka till ICA och handla anjovis. Gymmet. Hem och göra Janssons. Baka chokladtryffel. Fotografera. Fixa och dona klart ALLT som behövs till julafton =)

Puh, alltså, mycket att göra... Bäst och sova några timmar då kanske. Eller?

2 alvedon och hopp i säng!
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

har Julen varit bra? nu väntar årets sista del.Nyårsfirande..hihi...

2009-12-25 @ 10:43:33
URL: http://ekcaz.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja, julen har vart jättebra! Mysfaktorn var hög, ute var det vitt och kallt och jag fick många fina klappar.. alltså en jättebra jul =D

hur har din varit?

Japp, nyår ja.. 2010 står på tröskeln och väntar. :D

2009-12-25 @ 13:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0