Tråkblogg, julklappar och snart är helgen här!!

Hej o välkommen till världens tråkigaste blogg!
Suck!
Har typ ingenting att skriva om... drygt!
Har vart i Stenungsund med Mammsen idag, vi handla några julklappar till syskonen. Plus att jag handla en julklapp till mig själv och sen valde en sak åt mamma som hon kunde ge mig i julklapp HAHA :P
Sen åkte vi hem och jag satte mig vid köksbordet, satte igång E.M.D's julskiva och började slå in alla julklappar, inklusive min egen ;)
Det tog sin lilla tid, missade pga detta Oskyldigt dömd ikväll = satan dubbelsatan! Ett av veckans bästa program lyckas man missa! BAAH!
Jättebra julklappar förövrigt, i år har vi verkligen lyckats att inhandla ÖNSKADE julklappar. Sånt är alltid kul! Det värmer extra mycket i kroppen när man ser barnen på julafton öpnna ivrigt sina paket och hur ögonen lyser av glädje när de får vad det önskat sig mest av allt =D Det är lycka, att verkligen känna att man akn göra någon glad =)

Dock har jag gjort massa dumt iår.. Det värsta som finns är att åka på de kvällar som affärerna har julklappsöppet (eller vad det nu kallas) är att man hittar massa bra grejer till sig själv! * suck *
Var ju på torp förra veckan o hitta nya träningskläder - tvungen att köpa. Sen hade Gina 20% på allt i butiken DUBBLESHIT Madde shoppar som en miljonär :P Men inget som kan hamna i julklappssäcken :P
Åh så typiskt mig!

Men men, mamma kanske hittar nått eget som jag inte får reda på innan julafton :P

Imorgon är det torsdag, då ska jag åka in till Uddevalla och sova där. Antingen hos mormor eller
hos Mattias - beroende på hur han mår, stackarn. Får hoppas han mår bättre imorgon. Han har ju lovat att bju på Gin o Tonic ;) me like! hihihi
Sen på fredag morgon åker vi äntligen till STOCKHOLM!! F*n va jag har längtat efter den här helgen och nu är den alldeles strax här! Tjoho! Äntligen ska jag få träffa dom bästa igen!<3 Tillochmed ska jag äntligen få träffa världens BÄSTA Lina!!<3 Helt sjukt att vi inte setts på över att halvår..? Vi får väl se om vi överlever, kan ju faktiskt hända att det står på löpsedeln dagen därpå:
"Vänner återförenades och kramade ihjäl varandra, vittne säger - De dog iallafall lyckliga!" 
HA HA HA xD

Lina o jag, då vi delade våra dagar tillsammans ;) <3

Go natt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh Madde, va mycket kul vi haft ihop du & jag!!! Saknar dig varje dag, helt galet att det är så länge sen!!

PUSS <3

2009-12-10 @ 15:53:09
URL: http://www.bachwi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0