Simning och shopping

Oj, sicken dag! I förmiddags åkte familjen Lundin till Vänersborg för att bada på Vattenpalatset ;)
Simma 30 minuter i sträck idag, så de kändes gött efteråt! Sen blev de bastu och bubbelpoolen. Härligt!
Sen åkte vi självklart till Överby och tog oss en liten shoppingrunda.
Jag fick köpt mig:
- en grå cardigan från Cubus
- en tunika från Vila
- örhängen från Cubus
- jeansleggins från Vila
- ett par löparskor från Intersport
ÄNTLIGEN fått köpt mig ett par nya löparskor, dock blev de inte dom jag tidigare tittat på men dom här blir nog bra =)
Har tidigare kollat på asics och gillat modellen, men idag föll de sig ändå på en adidas. :P
En lätt sko med skön dämpning, så de blir nog superbra iallafall =)
På onsdag skall vi till gymmet och få våra träningsschema =D weei snart är man igång på riktigt!!!
Nu ska jag ut med hundarna, sen blir en kväll framför TVn, parlamentet är ett måste på söndagar!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0