Kräftskivahelg =)

Ja, nu är även kräftskivan 2009 avklarad. En mycket rolig helg med de bästa vänner som finns på jorden!!
Skaldjur, alkoholen, skratt, sång, tårar och dans! Kvällen kunde inte bli bättre.
Vi tillbringa helgen nere hos Sandra i Gbg.
Malin kom först, Bella tog sig dit, Palm, Amanda, Johanna och Sofie kom med husbilen, Simon med tåget från Karlstad. Ja, vårt trogna o samlande gäng ses ännu en gång! Fast vi sakna resten som tyvärr inte komma, vi tänker på er! <3
Helt fantastiskt att vi lyckas så bra när vi ses. =)

På fredagen satt vi hemma på Knutssons baksida, drack o tjöta lite, sen börja Dirty Dancing och den kunde vi ju INTE missa! En klassiker!

Lördagen, Malin skulle jobba lunchtimmar så vi åkte med allihop och gick o småkika lite på Freeport. Sen tog
jag, Palm, Amanda och Johanna husbilen till MAXI för att handla det vi behövde och sedan åkte hemåt till Sandra för att börja göra i ordning inför kvällen. Dom andra väntade på att Malin skulle sluta så därför kom dom lite senare hem än oss.
Iallafall, jag och Johanna börja göra iordning dukningen och maten. Blev så bra så. Sen när dom andra kom hem sattes grillen igång för de som inte åt kräftor och lite fördrink åt alla =)
MYSIGT vi hade då!!
Sen alla till bords, hattar på, fylla glasen, SKÅÅÅL!! Mums mums - kräftor, räkor, bröd och aioli :P
Hahaha jag hade totalt glömt hur man typ skala kräftor, så Simon och Palm fick visa och hjälpa mig HAHA xD
Men gott var det =)
Där satt vi, skrev lite i vår nya bok och skratta och var glada..  Sen börja splittringen bli större, ett tag var det bara jag, Amanda, Palm och Malin som satt kvar.. De är väl så, ses man inte på länge har man mycket att prata om och gå igenom.
För mig blev det väldigt mycket den kvällen, många känslor som styrde över... Jag älskar mina vänner så de gör ont, de betyder allt för mig! Och när man inser hur svårt det är att inte ha dom kvar hos en, när man inser att de vi haft är förbi och vi alla har börjat på ett nytt kapitel... känns förj*vligt! Kunde inte hejda mina tårar, allt kom, verkligen allt. Då insåg jag även hur mycket jag saknar min och Sandras lägenhet, vårat hem! Vårt 13 O!!
Jag saknar allt som hörde en äkta forshagadag till.
Så nu sitter jag här, ensam på Orust och saknar och längtar tills jag ska få träffa mina älsklingar igen<3

Söndagen: Trött, men morgonpigga jag vakna först av alla, kanske oxå för att jag gick o la mig tidigast :P
men men de blev en springande frukost (det vill säga man gick o tog sig de man ville ha och sen satte sig/stod upp där de fanns plats). xD
Sen drack vi lite kaffe och titta på Björn Gustafsson *ler*
Senare åkte Amanda, Palm och Johanna iväg med husbilen. Jag, Simon och Sofie åkte strax därefter...

Nu planeras nästa träff ganska aktivt, eller jag iaf försöker driva frågan om när!
De ser ut som de kommer o bli i Stockholm 11-13 december. Hemma hos Johanna med Stora Stockholm som skall besökas på både lördag och söndag!
Mer informatin kommer =)

Puss o kram

(håll pekaren på bilden för "beskrivning")

Den ena kräfttallriken =D
Palm gillart ;)
Det hör till att vara lite galen oxå!

Mer bilder finns på BDB eller på min facebook ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Förstår precis hur du känner... gått igenom det och det är INTE kul... Men det släpper så småningom och man minns alla härliga dagar där uppe i Forshaga! Vänner har man fått för livet och de finns kvar, men det blir aldrig som Forshaga tiden igen :-(

2009-09-22 @ 17:56:46
URL: http://www.chezzays.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0