Påsken är äntligen över, duktiga jag..

Äntligen är påsken över..! Är det någon högtid som jag inte gillar så är det påsken! Ush ush ush... Snacka om att få dåligt samvete över hur mycket gott man stoppar i sig?! Sen är det en heeelt meninglös högtid, tycker jag. Idag har vi iallafall vart på Ikea, jag älskar Ikea ;) Man hittar alltid något bra där =)
Sen åkte jag till Sven och bytte däck. Hahaha shit va grym jag är eller!!! ;) Dock måste bilen VERKLIGEN få sig en redig makeover. Men det kommer lite längre fram i vår. Sen hem och fika lite med familjen. Mormor kom ut till oss ikväll och stannar tills imorgon eller på onsdag. Imorgon väntar agilityträning, inte för Sannsie-Bannsie-Bus utan Aya-Baya-Piraya ska få följa med mig o lattja lite ;)
Inga tecken från Sannie ännu, imorgon tisdag är hon på dygn 21 - alltså 3 veckor har gått sen hon parades. Forstätter det att vara otydligt med tecken så kommer jag göra ett ultraljud. För skulle de visa sig inte vara något så kan man ju dra igång med träningen igen... 

Kort inlägg idag.. men nu väntar sängen :)

Natti natti 

Kommentarer
Postat av: pip

Alltid lika vacker vännen, det vet du! :) Håller tummarna för att Sannie är dräktig! Annars verkar det inte bättre än att du får ta över den där lilla pirayan ;)<3

2010-04-06 @ 01:24:39
URL: http://sofiekans.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag håller tummarna stenhårt för Sannie!!! Fast jag tycker inte du ska klaga på påsken, påskägg är verkligen inte meningslöst!!! :D

2010-04-06 @ 13:47:22
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0