40,5 cm, en toppendag tillsammans med en toppenvän, smärtsam låttext, gap o skrik

Börjar med goooda nyheter! Sen förra veckan börja jag mäta Sannie runt midjan. För att ha lite koll om det förändras något.. Då (vecka 4) mätte det sig till 38 cm. Idag (vecka 5) mätte jag 40,5 cm!! Alltså en ökning på 2,5 cm. Jag känner att hon är rundare och mycket mer spänd än vanligt. Juverna är stora och rosa.
Jag vet att jag 'inte' ska tänka såhär, men fatta va mysigt om de skulle vara valpar?! Jag har bestämt mig att inte göra något ultraljud iaf.. Det enda ultraljudet ger mig är att dämpa min nyfikenhet och jag tror jag kan leva med den nyfikenheten :P Om en/två veckor kommer jag förhoppningsvis kunna känna rörelser om det finns något liv inom henne. Dessutom ber min plånbok att hålla i allt vad pengar heter just nu :S Det har blivit mycket utgifter nu det senaste och mer lär det bli.. hua.. 
Jag jobbar så mycket jag bara kan just nu, så förhoppningsvis kommer det lösa sig i slutändan.. 

Nyss hemkommen från Trollhättan, har vart på Överby med bästaste Sofie Kans!! Ni anar inte hur mycket man kan sakna en vän?! Bara få sitta ner, prata igen massa, mycket nytt, många minnen m.m. Vänskapen ska man bevara som ett dyrbart smycke sägs de ju :) Tusen tack för en toppendag Sofie, du är BÄST! <3

Sitter här o lyssnar på finaste låten, den säger mig så mycket :'/ teardrops on my guitar

Ont halsen har jag oxå! J*vla hanarna som rök ihop när jag hämta dom från hundgården.. :@ Fick gapa o skrika tills jag hann fram o rycka undan Bizon! Ush, kan bli så jäkla förbannad på sånt där tjaffs!! GRR! Ingen skada skedd, de bara "tuggar" på varann i princip. Men ändå...

Ha en fortsatt bra kväll så ska jag försöka kurera min hals :P

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tusen miljoner tack själv underbara du! Som sagt, guld värt, att bara få göra en sån "simpel" grej som att sitta ner och fika tillsammans!! Känner mig helt glad efter dagen! DU min vän är bäst<3 Nu håller vi alla tummar för snygga Sannie valpar! :) PUSSS

2010-04-21 @ 20:18:29
URL: http://sofiekans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0