Aj, aj. Ay-ay-Ayaaaaa! Bågar är pörskans bra. Inget duger. Jobb. Obeskrivlig kärlek...

Jag måste ha världens sämsta kropp!! Magen är kass, knäna gör ont, hållningen är grymt dålig, hjärtat krampar, luftvägarna är skit m.m m.m de tar lixom aldrig slut..?
Vakna vid två i natt i extrema magsmärtor som resulterade till att jag svimmade, likblek i ansiktet och värkande mage! Fatta att jag är så känslig för smärta? När jag utsätts för något som gör förbaskat ont, tuppar jag av? Samma som hände med senapsburken jag tappa på lilltån, stackars tå som aldrig kommer bli bra :P
Men men, när jag vakna upp imorse kände jag mig precis som vanligt. Så morgonen bestod av träning tillsammans med Mikaela och gänget ;) Jag hade med mig Aya, bara för att hon är så himla rolig o träna och man märker hur glad och lycklig hon blir av att träna. Sen fick till några stå och huvudbilder på henne - toppen! Något nytt och snyggt att smycka hemsidan med ;) Herrejäklar vad bra det gick på agilityplan idag. Aya springer så himla snabbt att jag knappt fick till ett vettigt framförbyte :P (Hade nog vart lämpligare med ett blindbyte där, märkte jag). Sen slalom är så facinerande!! Aya är BÄST!! Utan koppel kör hon slalom, och fort går det!! Första gången gick det så fort att hon "halka" ur under bågarna x) Sötstumpan!! Så vi gjorde om och hon får mig att göra glädjehopp! Egentligen ska detta filmas, det får vi fixa så ni får se! Körde en gång till för att se så att det inte bara var en slump att det gick så bra.. Men nej då! Hon kör ett lika snyggt slalom igen och ger mig lust att hjula (trots att jag inte kan) HAHA. Åh, längtar så sjukt mycket tills jag får min egna lilla vovve, hoppas verkligen att Aya kan smitta av sig lite agilitytok till den hunden ;) 
Mikaelas Adidas fick till ett par riktigt fina slalom efter lite hjälp med bågarna! Riktigt kul att se =) Dom är så jäklans bra dom där bågarna. Han har tidigare varit lite frustrerad i slalom och inte fått riktigt kläm på det där sicksackandet.. Men jag hoppas att bågarna gjorde det lite enklare för honom. Man såg rätt tydligt att han fick något att fokusera och koncentrera sig på. Söt är han oxå, för fort ska det gå!
En bra träningsdag helt enkelt!
Sedan bestod dagen av tjaffs, oväntat va? Inget man gör blir bra, inget duger, allt är bara fel fel fel...! Till slut vet man inte om man ska vända sig in eller ut... Jag bryter ihop, jag pallar inte, jag orkar inte... Dottern som aldrig ger tillräckligt...
Sen åkte jag och lämna Linnea vid fotbollsträningen, köpte olja till bilen för 237:- :O:O Hur i hel*ete kan de vara så jäkla dyrt?!?! Jaja, olja måste jag ju ha, så det var ju inte mer än att betala o se glad ut... Plånboken svälter snart, stackarn..
Fortsätte mot Stenungsund för några timmars jobb. Skönt, typ.. Helt egen tid är värdefullt faktiskt. Då får man tid att fundera, resonera och planera. Ingen ser, ingen hör..

Nu är det dags för sängen. Lyssna på en fin låt, och titta på det finaste som finns. Världens bästa sheltie ligger här brevid. Tänk att hon är så vacker när hon sover att jag blir rörd...? Min finaste <3 Jag kan inte tänka mig ett liv utan henne, jag vet inte hur jag ska klara av den dagen då hon kommer försvinna ifrån mig... Obeskrivlig kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0