Sista pojken har flyttat hem, om en dama med massor av spring i benen!

Ja, så har även Trubbel flyttat. Tårarna kom (som jag hade räknat med), han är lite speciell för mig lille TubbeBubbe! Men nu har han flyttat till My, vilket jag tror kommer bli kanon! Har precis fått rapport om att resan har gått bra och att Trubbel har sovit i princip hela vägen ;)
Skönt att höra. En stor lyckospark till dig My! :) Hoppas allt går bra och han beter sig! ;)
 
Saknar honom gör jag såklart och kommer nog alltid göra, men man får lära sig att leva med det, det är hårt att vara uppfödare...

Så även för er som inte har hängt med (eller om jag kanske inte varit tillräckligt tydlig) så kommer Elva stanna hos oss! Hon ser ut att bli en liiiiiten skrutt, men ack så tuff hon är. Springer som en dåre och kampar helt fantastiskt. Hon har som 10 veckor gammal med sina 23 cm och 1,5 kg tygnd kunnat hoppa upp i soffan, de ni! Hon är full i f-n i princip hela tiden.. ;) Det gillar vi! Det ska bli så intressant och se hur hon kommer utvecklas :)

Elva <3

Imorgon åker jag, Sannie & Elva till Gbg och hälsa på Sandra och förhoppningsvis Fräs o Bella oxå!
Kul kul kul!!!
På Onsdag åker vi till Maria och Levi och hälsar på igen :)
En trevlig vecka framför oss!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Lilla Älva är en KOPIA av sin mor!!!

2010-08-03 @ 07:30:24
URL: http://www.chezzays.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0