Bdb, vad har hänt? Valp, när blir det min tur?

Varför funkar inte Bilddagboken? Jag har ju massa bilder på gång, så går det inte ens att komma in på själva sidan?! Jag kan bara se menyn, men inte själva sidan..? Åh va irriterande! Någon som vet om det har hänt något eller hur man får ordning på det?
Väntar på att Jossan ska komma hem så vi kan gå ut med hundarna tillsammans, inge vidare att gå ut med 6 stycken själv... Det går, men det är roligare om man är två stycken.

Sen har jag ett EXTREMT valpsug nu!! Gaaaah, blir galen snart! Alla andra har valp/ar, tingat valp eller har kommit en bit på väg tillsammans med sin unga hundar... Amanda, Lina, Sofie m.fl. Ni anar inte hur avensjuk jag är på er. Hoppas verkligen Sannie ger mig en liten (gärna trefärgad) tik till sommaren. Om inte, vet jag inte vad jag tar mig till...
Såg föresten bilder på Linas valpar, 'hum hum' herreguuuuuud vilka fina valpar! En röd tik med perfekt vit bläs, jag smääälter! Sötingar! Jag måste ju åka om ett par veckor o skåda dessa bedårande valpar! Vill väldigt gärna iallafall.

Nu ska jag fixa mat! ;)
Ha't

Kommentarer
Postat av: pip

då kan du åka förbi mig samtidigt :D

2010-02-11 @ 23:14:03
Postat av: Amanda

Men tänk sen när du har din lilla valp och vi andra istället har jobbiga unghundar :P jag håller tummarna stenhårt för att det blir en trefärgad liten tik åt dig!! :D

2010-02-12 @ 10:43:42
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0